Relaxeaza muschii fetei cu yoga faciala, pentru a recapata tonusul si stralucirea

Se numeste yoga faciala si este o disciplina care, printr-o serie de exercitii foarte simple, isi propune sa tonifieze muschii fetei, recastigand o piele mai relaxata si mai luminoasa.

Antirid si impotriva cearcanelor, este nevoie de doar 10 minute pe zi pentru a o practica. Prin exercitii tintite se vor putea antrena cei 60 de muschi prezenti in fata.

Beneficii

A face yoga faciala serveste cu siguranta la incetinirea imbatranirii pielii si a consecintelor gravitatiei, dar nu numai. Iata care sunt beneficiile de stiut.

• imbunatatirea circulatiei sanguine

• tonifiere musculara

• reducerea si prevenirea ridurilor

• elasticitate mai mare a pielii

• oxigenare mai mare a pielii

• ajuta la corectarea asimetriilor faciale

Exercitii

Este nevoie de doar o oglinda si 10 minute pentru a practica yoga faciala.

Inainte de a incepe, incalziti-va pentru circulatie si pregatiti-va muschii fetei pentru antrenamentul zilnic. Prin urmare:

  • deschideti larg ochii
  • zambiti mult
  • scoateti limba
  • rotiti capul la stanga si la dreapta
  • atingeti-va urechile cu varful degetelor in timp ce exerciti putina presiune.

Iata exercitiile pentru tonifierea fetei:

Exercitii pentru ridurile fruntii : incretitti fruntea si stati in aceasta pozitie timp de 10 pana la 15 secunde, apoi deschideti ochii larg si strangeti pielea de pe frunte. Repetati de cel putin 10 ori.

Exercitii pentru conturul buzelor: Puneti degetele aratator pe partile laterale ale gurii si trageti in afara. In acelasi timp, fortati-va muschii pentru a preveni miscarea. Pastrati intotdeauna pozitia degetelor nemiscata si repetati exercitiul de 20 de ori in fiecare zi.

Exercitii pentru pometi: Pentru a avea pometii inalti si definiti, inspirati si umflati obrajii, imaginandu-va ca aveti baloane in interiorul lor. Tineti pozitia timp de cateva secunde, apoi inghititi aerul. Repetati de 20 de ori pe sesiune.

Exercitii impotriva picioarelor de ghibie: Puneti degetele aratator sub sprancene, degetele mari pe pometi si trageti foarte usor pentru a deschide ochii. Apoi inchideti-le, opunandu-le cu puterea degetelor. Repetati de 10 ori pe sesiune.

Exercitii pentru gat si decolteu: Zambiti ferm, tragand in jos colturile gurii, dar nu si barbia si apoi aplicati putina forta incercand sa deschideti gura. Tineti pozitia cu degetele timp de cateva secunde si repetati exercitiul de 20 de ori in fiecare zi.